Новини
Завантажити каталог ТМ «Золотий Вік» в pdf

Свій 26-й день народження Компанія «ТРИ СТАР» зустрічає зі змінами в корпоративному стилі.

02 / 10 / 2018
     Зміни відбулися в логотипі та упаковці, ключовими особливостями яких зараз є: динаміка, лаконічність та лідерство.
     Зі слів Голови Компанії ООО «ТРИ СТАР» Сухого Сергія Олександровича: «Ми змінюємось, так як ставимо перед собою нові, більш амбіційні завдання.
     Незважаючи на те, що наші солодощі добре відомі в світі, ми побачили необхідність в ребрендингу, щоб стати ближчими та зрозумілішими любителям солодких ласощів. Прийшов час оновленого бренда Zolotoi vek – слідуючи сучасним трендам і нашим цінностям!
     Новий логотип бренда фокусує увагу на головному та асоціюється з сонцем і квіткою соняшника. Переплетені криві всередині квітки не тільки побудовані строго по системі росту насіння, вони також символізують синхронність у взаємодії багатьох складних процесів всередині Компанії: одне вливається в інше, і все стає єдиним цілим. Квадрат у формі логотипа вказує на те, що Компанія є стабільним лідером у своїй області, а динамічний круг - на постійний процес зростання та розвитку.

     Результатом нашої роботи став стильний та сучасний образ бренда Zolotoi vek».