Новини
Завантажити каталог ТМ «Золотий Вік» в pdf

Вперше ТМ "Zolotoi Vek " на ISM-2019

01 / 02 / 2019
     Кондитерська компанія «Три Стар» вперше представила свою продукцію на найбільшій у світі виставці кондитерських виробів та снеків ISM-2019 у Кельні, Німеччина. Європейському споживачу було презентовано оновлений бренд «Zolotoi Vek» та продуктові новинки у категорії халва, козинаки, драже та грильяж. Команда компанії «Три Стар» впевнена у світовому успіху своїх солодощів, адже вже отримала багато позитивних відгуків від міжнародних делегацій щодо смакових якостей продукції. Протягом чотирьох днів на виставковому майданчику компанії відбулися сотні перемовин з потенційними клієнтами.

     Повернувшись з Кельна фахівці компанії традиційно підсумували головні тренди та споживацькі настрої у кондитерській галузі, які простежувалися на ISM-2019. Відтак, здоровий спосіб життя залишається трендом №1. Споживачі у всьому світі все частіше обирають здорові продукти, тож виробники розширюють свої портфелі продуктами з натуральним складом. У порівнянні з минулими роками, на виставці було представлено велику кількість снекової продукції.

     Серед головних трендів у кондитерській галузі фахівці компанії відокремлюють прагнення споживачів до нетрадиційних смакових поєднань. Щодо упаковки продуктів, то популярними є маленькі формати. Головним інструментом комунікації зі споживачем стає упаковка товару. А ще, покупців приваблює прозорість виробника. Дослідження підтверджують, що 8 з 10 покупців обирають бренди, які чесно розповідають про склад продукту, походження інгредієнтів тощо.

     У компанії переконані, що отримані під час виставки знання та напрацювання стануть підґрунтям для досягнення нових результатів та побудови міцних партнерських відносин.