You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

29 червня 2022

Розвиток це завжди рух вперед для будь-якої компанії.
Сьогоднішній день це турбулентність і нерозуміння майбутнього з військової агресії Росії в Україні, багато бізнесів закрилися, деякі не планують відкриватися, багато хто тримається і продовжує бізнес. 2022 рік виявився часом не лише особистою трагедією кожного з громадян України та компаній, а й не реалізованих мрій, планів та проектів. Ми планували надати нашому споживачеві нашу новинку бренд драже Bim&Ba. Споживач цього продукту не простий, підліткова аудиторія завжди складна та імпульсивна. Ми вирішили запропонувати покупцеві не тільки сім різних смаків від класичного арахісу до мармеладу та родзинок, але сім різних персонажів, для того щоб покупець сам прийняв рішення, який смак і тип персонажа йому більше до смаку.
На початку 2022 року ми тільки почали робити перші кроки у знайомстві покупця з брендом Bim&Ba, але повністю розкритися на ринку не вдалося через військові дії. 
Напевно, в цей не простий для будь-якого бізнесу час можна було б задовольнятися малим, але це не підхід нашої компанії. Ми не плануємо відмовитися від своїх планів і мрій, і вирішили все-таки уявити ринку наш продукт Bim&Ba.
Впевнений, кожен з нас знайде свій улюблений смак даного драже, і його успішність на ринку дасть нам новий імпульс не стояти на досягнутому, а шукати та пропонувати нові продукти на ринку Україні та за її межами